Pohod borcev in veteranov na Triglav 2025

Rudno Polje

Spominski pohod posvečamo Triglavu - simbolu slovenstva in partizanskim patruljam, ki so se v boju za

svobodo povzpele na vrh v letu 1944 in v letu 1991.
Pohod in zaključna prireditev predstavljata eno od osrednjih
vsakoletnih domovinskih prireditev v Sloveniji.

1. PROGRAM POHODA

39. spominski pohod bo v petek, 11. in soboto, 12. julija 2025.. Na pot bomo krenili v petek, 11. julija ob 6.
uri z Rudnega polja. Organizirani pohodniki iz posameznih tradicionalnih smeri na pot krenejo po svojih
programih in s svojim varovanjem.
Z Rudnega polja nas bo pot vodila nad Velim poljem, mimo Vodnikovega doma preko Planike na vrh
Triglava, kjer bo ob 13:00 uri krajša kulturna slovesnost.
V slučaju slabega vremena se start pohoda prestavlja za eno uro, do 11-h, ko bo sprejeta končna
odločitev – pohod DA ali pohod ODPOVEDAN!!
Vzpon na vrh, od doma Planika in Triglavskega doma bo organiziran samo v zanesljivem vremenu.
Po slovesnosti na vrhu Triglava bomo sestopili k Triglavskemu domu na Kredarici. Vsem združenjem
priporočamo, da pohodnike opremijo s svojim praporom, ki ga bodo ponesli na vrh Triglava oziroma na
Kredarico. Posamezna Združenja naj organizatorju sporočijo udeležbo na gori s praporom. Prevoz
praporov s helikopterjem na relaciji Rudno polje – Kredarica in nazaj bo možen, če bo vreme dopuščalo let
helikopterju.
Ob 16:00 uri bomo pred Triglavskim domom na Kredarici obeležili naš pohod in njegovo zgodovinsko
izročilo na proslavi s pozdravnim nagovorom in kulturnim programom. Program bomo pričeli z
mimohodom praporov vseh združenj po protokolu, ki ga določi praporščak ZVVS. Če pohod na vrh ne bo
mogoč, bo proslava na Kredarici predvidoma ob 15:00 uri – odvisno od vremena. Po tej slovesnosti bomo
druženje nadaljevali v okviru dovoljenih ukrepov.
Želja je, da bi kulturni program na Kredarici izvajali kulturniki iz vrst pohodnikov. Vabimo pevce,
recitatorje in druge, da pripravljenost za nastop javijo organizatorju, ki bo pripravil vse potrebno za
usklajeno nastopanje.
Odhod s Kredarice nazaj na Rudno polje bo v soboto, 12. julija, ob 7. uri.
V soboto, 12. julija bo od 10:00 do 12:30 ure za vse udeležence pohoda na Rudnem polju organizirana
prehrana, enolončnica - kosilo. Kasneje prehrane ne bo mogoče dobiti!
Ob 13:00 uri bo na biatlonskem stadionu na Rudnem polju zaključna prireditev.
Prireditve se bomo pohodniki udeležili s postrojem ob 12,45 uri, s svečanim prihodom pohodnikov v
spremstvu praporov na prireditveni prostor..

Stran 2 od 3

2. ZBIRANJE PRIJAV
Število prijav pohodnikov je neomejeno. Število prenočišč v Triglavskem domu na Kredarici in Planiki ne
omejujemo več. Območna Združenja za svoje pohodnike nočitev sporočijo na priloženem obrazcu.
Organizator je rezerviral vsa raazpoložljiva prenočišča na Kredarici in Domu Planika.
Prijave poslati na predpisanih obrazcih do vključno torka, 24. junija 2025 na:
Območno združenje VVS Zgornja Gorenjska, Ljubljanska ceta 60, 4240 Radovljica

ali

ozvvs-radovljica-jesenice@zvvs.si;

Kasnejših prijav ne bomo sprejemali, možne so samo posamezne spremembe v okviru Združenj do

ponedeljka, 30. junija !!

S 5. julijem bo narejen končni spisek, na osnovi katerega bodo izvršene rezervacije

in razdeljeno boni za posamezne koče.

Prevzem majic, značk in bonov za posamezne skupine mora biti organizirano tako, da vse artikle prevzame
ena oseba za vse člane skupine. Po dogovoru bo prevzem možen že v sredo, 9. julija od 11-ure dalje v
hotelu Center na Pokljuki, sicer pa v četrtek, 10. julija od 10-ure dalje v sprejemni pisarni pohoda na
Rudnem polju. Vsaka skupina vnaprej določi svojega predstavnika.
Skupine, ki želijo bone za prenočišče in prehrano prevzeti na Kredarici naj to obvezno navedejo v prijavi,
preostanek artiklov v vrečki pa prejmejo v soboto, 12. julija na Rudnem polju Pokljuki.
3. ORGANIZACIJA NOČITEV
Organizator bo v hotelu CENTER na Rudnem polju in Vadbenem centru SV na Pokljuki rezerviral
razpoložljiva prenočišča za pohodnike iz oddaljenejših krajev, ki bi želeli dan pred pohodom s četrtka na
petek prespati na Pokljuki, ter s petka na soboto prav takona Pokljuki. Rezervacijo prenočišča v hotelu
CENTER si pohodniki zagotovijo sami po telefonu številka 04 532 00 00 ali na E- naslov info@center-
pokljuka.si v času do ponedeljka, 07. julija 2025.

VSE OSTALE REZERVACIJE POTEKAJO IZKLJUČNO PREKO
OBMOČNEGA ZDRUŽANJA VVS ZGORNJA GORENJSKA!

Rezervacije bodo izvršene po vaših željah. Velja načelo, kdor se prej prijavi - prej dobi prostor. Blok za
prenočitev v posamezni koči ostane pri pohodniku in služi kot dokazilo rezervacije prenočišča.
Pohodniki željo za prenočišče v vojašnici na Pokljuki, na Kredarici in v domu Planika navedejo v
prijavnici, Območna združenja pošljejo skupno prijavnico za svoje člane na Območno združenje VVS
Zgornja Gorenjska do dogovorjenega roka. Rezervacijo v Staničevem domu si Združenja zagotovijo sama.
Organizator bo vsakemu Združenju izdal ustrezno število rezervacijskih kuponov pred pohodom v prijavni
pisarni na Rudnem polju. Brez predložitve tega kupona na recepciji planinske koče, nočitev v teh objektih
ne bo možna.

Vplačila:

- Nočitev v vadbenem centru Pokljuka 10,00 €
- Nočitev z enolončnico in čajem v planinskem domu Planika in Kredarica 33,00 €
- Turistična taksa je všteta v ceni nočitve!
- Kritje stoškov(zaključna prireditev, malica, značka, majica) znaša 20,00 €
- ZVVS sofinancira za svoje članice in člane 10 €, tako da članica ali član plača 10 €, nečlani pa
vplačajo celotni (20 €) znesek.
- Obvezno imejte s seboj osebni dokument zaradi prijave nočitve na »gori«.

Stran 3 od 3

Na osnovi prijave, ki ga pošlje Območno združenje VVS na naše Združenje (OZ VVS Zgornja Gorenjska)
vam bomo poslali račun. Ko bo ta poravnam je potrjena rezervacija pohodnikov.

4. POGOJI ZA UDELEŽBO IN NAVODILA ZA POHOD
Pohoda se lahko udeležijo člani ZVVS, PVD SEVER, ZSČ, ZB za vrednote NOB, ki so zdravstveno in
kondicijsko sposobni premagati to obremenitev. Pred prijavo ocenite svoje zdravstveno stanje in
kondicijsko usposobljenost.

Pohoda se udeleži vsak na lastno odgovornost!

Topli obrok se bo delil v soboto, 12. julija med 10 – 12,30 v prostorih hotela CENTER.
Organizator bo poskrbel za varnostno službo (ekipa gorskih reševalcev), ki bo delovala v organizirani
koloni Rudno polje - Vodnikov dom - Planika – Triglav – Kredarica – Planika ali Staničeva koča v petek,
11. julija od 06:00 do 16:00 ure in v soboto, 12. julija, od 07:00 do13:00 ure na relaciji od prenočišč do
Rudnega polja. Pohod bo organizator prilagajal trenutnim vremenskim razmeram. Če vreme ne bo
dopuščalo varnega vzpona, vzpon na vrh ne bo dovoljen, pohod pa bo preusmerjen samo do Triglavskega
doma na Kredarici.
Z izpolnjeno in podpisano prijavnico svojemu Območnemu združenju VVS, se vsak udeleženec zavezuje,
da se pohoda udeležuje na lastno odgovornost in da bo spoštoval navodila organizatorja pohoda in
pravila obnašanja v Triglavskem narodnem parku.
Prijavnice udeležencev ostanejo v arhivih Območnih združenj, Območnemu združenju VVS Zgornja
Gorenjska pošljete skupen seznam udeležencev po priloženem obrazcu.
Druge podrobnosti in posebnosti prijav in udeležbe določijo pasamezna Združenja sama.
POZORNO PREUČITE DODATNA POJASNILA NA PRIJAVNICI ZA POHOD!

POMEMBNO OPOZORILO!

Dogovorjeno je, da bo helikopter v petek poletel samo enkrat in to za prevoz praporov, instrumentov in
nastopajočih.

DOSTAVA HRANE IN PIJAČE NE BO MOGOČA!

Kdor želi karkoli dostaviti na Kredarico naj si to zagotovi v lastni režiji, ali v sklopu redne helikopterske
oskrbe planinskih koč. O možnosti in ceni se informirajte z osebjem na Kredarici.
V PRIMERU SPREMEMB BOSTE PRAVOČASNO OBVEŠČENI!

Nasvidenje na pohodu!

PREDSEDNICA ORGANIZACIJSKEGA ODBORA

Danijela MANDELJC